Trååk

1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? nope

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Vickan och Saran ofc

3. Hur lång är du? 176... trorja

5. Vilken är den senaste filmen du sett? P.S i love you.... min personliga favorit

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: om inte mamma hämtar dig så gör jag det.....

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta

9. När såg du senast din mamma? kanske för en halvtimme sen

10. Icke godkänt i något ämne? nope... duktig är man här -.-

11. Mvg i något? jupp

12. När vaknade du idag? 5:10 gäsp

13. Vilken är din favoritplats? yttertavle in my 

14. Vilken plats föredrar du minst? hehe hemlis

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?  förhoppningsvis så har jag lyttat hemmifrån och utbildar mig på universitetet till ett ännu oklart yrke.....

18. Hur många kuddar har du i sängen ? 4... 5 om man räknar nallen

19. Var har du bott/bor? umeå

20. Tycker du om kinamat? det kan du ge dig på

21. Tycker du om kaffe? hehe typ beroende....

22. Vad dricker du helst till frukost? vatten/smothie/mjölk

23. Kan du spela poker? näää

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? neeee

26. Kan du några andra språk än svenska? engelska och franska

25. Vill du ha barn? någon gång i framtiden

27. Har du någonsin åkt ambulans? nope

28. Föredrar du havet eller en bassäng? havet

29. Vad spenderar du helst pengar på? roliga aktiviteter/ kläder

30. Är du cool? självklart trodde du nått annat

31. Kan du rulla med tungan? tror det

32. Vem är den roligaste människan du känner? jag tro att Vickan och Sara delar på första platsen... haha våran humor....

33. Vad har du för ringsignal? sony ericssons klassiska

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? jupp här kastas inget

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? min mobil 

36. Kan du byta olja på bilen? nej skulle inte tro det

37. Vilken var den senaste boken du läste? harry potter nr 7... en riktigt stolt nörd är jag

38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? hehe nej

39. Dansar du i bilen?  jaa är bara musiken bra har jag jävligt svårt att sitta still... skämmer ständigt ut mig

40. När var du i kyrkan senast? typ förra året

42. Har du någon piercing? öronen

44. Gillar du någon just nu ? kanske gillar nån lite grann.......

43. Har du någon tatuering? nej  men tanken har ju funnits där ett tag

45. Har du provat droger? nope

46. Provat röka eller snusa? nope

47. Har du pojkvän/flickvän? nope for ever alone

48. Vad är ditt mobil nummer? hemligt

49. Vad ska du göra ikväll? sova... -.-

50. Har du några syskon? ja en liten pisståtta till lillebror... ne skojja ba älskar dig joel......

51. Hur mycket pengar har du på mobilen? jadu......

Taget från Sannas blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0