Utmattad....

Gud jag är helt förstörd...varit på iksu idag med Vickan och kört cx.....
fattar inte poängen med att krångla med gummibanden som dom använder ovan..... det är jätte krångligt man tappar balansen och jag är hundra på att det skulle gå bättre utan dom... -.-
Ska gå och lägga mig nu och kanske försöka ta sig upp lite tidigare och jogga lite... jag känner nämligen ett stort behov av det, och då menar jag att mina ben längtar efter att få sträcka ut sig ordentligt....
mentalt har jag get upp vi har nämligen fysik på np våran bästa lärare i no och matte kanske inte kommer tillbaka och jag suger på fysik har knappt godkänt.... skolan tar knäcken av en och om jag tar mig ur sängen i tid i morrn så tror jag att jag kommer må bättre både fysiskt och mentalt... man blir ju glad av att träna för hormonet endorfin frisläpps och typ gör en jätte glad...
Vill ni ha en mer detaljerad beskrivning så googlar ni det ;)
nä men puss på er och godnatt!!!! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0