Impuls...

Haha efter ett besök hos kussen, för att gratta henne (vi bortser från att det var ca 4 månader försent, förlåt Pernilla!!) fick jag världens bakimpuls.... ska ner i köket nu för att göra morots cupcakes, ska ge er receptet och lite bilder sedan... helt sjukt att två personer ständigt kollar min blogg (haha). Trots mitt sporadiska bloggande.. ni får ursäkta den otroligt dåliga uppdateringen ska försöka bättra mig..
Update:
Inte dom bästa bilderna men ja.... om ni kollar på kategorin gottegrisen hittar ni där någonsans ett recept på morotskaka.. det är det jag har använt... annars äre bara att söka på Leilas morotskaka och sedan ta bort salt och ingefära ingefära ur receptet ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0