Sneakpeak...

Haha gud börjar få lite ångest inför morgondagen då jag ska få klä ut mig på brännbollsdagen, har verkli kämpat och "kanske" överdrivit en "aning"... Jag fullkomligt älskar att klä ut mig och gissa omk jag inte gett 200% denna gång, har jobbat med min "kostym" i flera dagar och sett åtaliga makeup tutorials samt filmen för att få den minsta detalj rätt.. har tillochmed gjort en ring dagen i ära... ja jag är taggad   -.- men men...
här får ni några ledtrådar.. dom är riktigt kluriga (tror jag) vill överaska nämligen ;)



detta är något jag älskar  lika mycket som att baka.. nytt backup yrke är.. *trumvirrvel*.. kostymdesigner.. hehe
nä men serriöst jag älskar att få vara kreativ och låta fantasin flöda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0