A men inte B...

Gud jag tror aldrig att jag i hela mittlånga liv har upplevt en sådan skräckblandad förtjusning... hjärtat slog i ultrarapid och syret blev knappt då jag hypervetilerade.... har int tänkt gå närmare inpå det men jag tror att vissa personer fattar, jag vet att man aldrig ska säga a när man inte tänkt säga b men men.......
I morrn är sista dagen innan helgen och vi ska även sätta punkt för np i fysik. Sedan drar man iväg för en fullspäckad kväll på bräntberget. Haha undrar vad busschaffisen kmr att säga då jag kommer dragandes med en skrana, hjälm och en riktig rygsäck......
Ska bli kul att ta reda på det.
Fick veta hur uppsatsen i svenska gick och jag kunde inte fatta hur min lärare tänkte, det gick bra men jag anser att det gick för bra med tanke på att min text inte var spec bra.....
Ska typ varava ner lite nu och ta en kort promenad men sedan är det skönhetssömn som gäller.......
Hejdå mina söta små fans som tar sig tid att läsa detta :*

Haha så sant!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0