Haha bra nyhet.....

Haha skit fick en otroligt oväntad överaskning idag, har inte tänkt gå längre in på det men fan vad glad jag är just nu...
hade tänkt träna  idag men har typ sträckt mig på något sätt, det gör så ont... typ som om jag knäckt några revben... har nog lyckats göra något i sömnen för lakanet var helt i hoptrasslat och låg nästan på golvet... min teori är att jag har börjat gå i sömnen igen.... var på väg ut i den spanska natten en gång då jag besökte mina farföreldrar i Torrevieja, hade de inte varit vakna så hade jag det kunnat gå riktigt illa, dom berättade dagen efter att jag skulle ut och köpa bubbelvatten....
Vet inte riktigt men det kan orsakas av bla. stress men ja vi får väll se om det inträffar igen..... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0