Haha sjukt......!!!!!!!!

haha gud tog en c-vitamin brustablett  i morrse... på väg till bussen kicka effecten in, tror aldrig jag varit så glad i skolan. Många ansåg nog att jag var lite för... vad ska man säga... ja hög passar nog in i detta sammanhang....
Gick omkring med ett gigantiskt smil hela dagen och ja asså jag vet inte om det beror på brustabletten elr något annat (som jag inte tänkt nämna här) är oklart.....

Hehe  lite reklam kanske men ja man är ju inte precis oattraktiv med ett leende på läpparna....
Ska fortsätta ta dessa "lyckopiller" veckan ut och se om samma sak inträffar i morrn..... Hade inte tråkigt i alla fall...
Nu till lite mer serriösa saker... är det inte helt otroligt att man som  minderårig inte ens får bestämma när man ska äta. Det är ja konstigt enligt mig... ätar man när man inte är hungrig och äter så blir man antagligen hungrig då man ska sov.... Eller så tänjer man ut magsäcken vilket typ kan leda till övervikt! Haha föräldras kontrollbehov är enligt mig dålig i längden.....
Gud är bara otroligt lycklig just nu och vekans theme song är... wait for it....


Med kanske lite mer power!!!
Jag har btw ätligen identifierat min ögon färg och den är blå... nu är det bestämt... hehe jag har typ aldrig samma ögonfärg pågrund av ljuset men det lutar åt den blåa färgen!
Ska lyssna på alla sjöna låtar jag känner till medan jag gör klart idrotten som består av ett eget träningsprogram!!!!
Haha och ja du gissa rätt ang alla ! jag är fortfarande överdrivet glad!!!
Och Sarisen du är saknad så kom tillbaka....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0