Skyldig....

Ja jag vet att jag inte borde sitta här just nu men jag har pluggat sönder denna kväll inför provet och är väldigt nära ett nersammanbrott..... Ska läsa på lite extra om just statisk elekrticitet men annars borde detta gå bra. Vissa saker är ju så logiska så man kan gissa sig till det och sedan brukar det släppa så man kan få fram en vettig förklaring...Det ska bli så skönt att få Fysiken ur världen och sedan kunna fokusera på sitt sociala liv ett tag. visserligen så har vi ju so inlämning snart men det löser sig so är ju allmänt lätt glida igenom, detta är ju min åsikt och jag hatar so det är så tråkigt. Tackar vetja No.. hehe.. ja detta blev ett tråkigt inlägg om skolan jag ber om ursäkt för det så ja...
jag tror det blir lite uppdatering i morrn men ja vem vet jag kanske dör på grund av överhettad hjärna under provet.. skämt åsido...
nä men ska sova nu och ladda inför morron dagen så hej då pussgurkor...!!

Är detta ett vetenskapligt påstånede mina frendos....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0