Sweet....

Nu är den hemska delen av No np över och man kan pusta ut... jag tror det gjick bra men vill inte riktigt uttala mig än.. hoppas att de rättar snabbt så man verkligen kan slappna av... äntligen kan man få tillbaka sitt sociala liv och faktiskt umgås istället för att sitta och pluga varje ledig sekund..... Jag kan ju medela att under provet var jag så akakis att jag hade problem att skriva.. hade extremt svårt att få in pennan i pennvässarns hål och då blir man ju lite frustrerad..
På fredag har vi labben som avslutar det hela, och på kvällen drar vi till bräntis för att fira med vansinnes åkning i mörkret och frosseri av marschmallows (orkar inte stavning...) med smält choklad. Jag är så jävla övertrött just nu så det är sängen som gäller... ett problem brukar vara sömnlöshet vid övertrötthet men ja vi får se.... Och ja som sagt så är ju den svåra pluggperioden över så mina inlägg kanske blir lite mindre styrda av det ämnet...
Hej då!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0